مهدوی: برای نخستین بار حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

مهدوی: برای نخستین بار حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است
بازديد : 850

مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: واقعا پیروزی سخت بدست آمد. گفتن این موضوع راحت است. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت ها ادامه داشته باشد. حتی می توانستیم ست نخست این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. شاید بعد از ست نخست قدری بازیکنان کوبا شل گرفتند.

امیدوارم در تهران هم نتیجه خوبی مقابل آلمان بگیریم و با انگیزه مضاعف برای سال های بعد لیگ جهانی حضور پررنگ تری داشته باشیم فکر می کنم برای نخستین حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است.

از مردم تشکر می کنم که صبح زود از خواب بیدار شدند و با اینکه از خواب زدند اما موفق شدیم دل آن ها را شاد کنیم. ممنونم که  ما را دعا کردند. امیدوارم توانسته باشیم آن ها را خوشحال کنیم. من این پیروزی را به همسرم تقدیم میکنم که واقعا در این سال ها همیشه غیبت های من را تحمل کرده است. همچنین به دختر گلم و خانواده ام تبریک می گویم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف